سروشسروش، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

بزرگ شدن پسرمان

سه ماهگی

1391/10/10 13:17
125 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزی  دلم بلاخره سه ماهه شدی و هی داری بزرگ می شی روز 3 دی رفتیم پیش خانم دکتر تا چکاپ ماهانت رو انجام بدیم وزنت شده بود 5.900 قدت:60 و دور سرت هم 41 خیلی کارهای جدید یاد گرفتی اینکه پتوتو با دستت میگیری میکشی رو خودت یه دوروزیه خنده هات به صورت قهقهه شده و بیداریتم بیشتر شده خاله حسنیه هی میگه از کارات بنویسم آخه نمیدونم والا چی بنویسم موردایی که یادمه اینه که عطسه هات سه تایین از حموم بدت نمیاد اینکه تا الان هنوز کامل گردن نگرفتی و هنوز لق میزنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
6 دی 91 18:59
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه *
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید




مامان نوژاجونی
6 دی 91 19:59
الهی من فدای کارای جدیدت بشم.3 ماهگیت هم مبارک عزیزم.کیانوش جون بیشتر بنویس


سودابه
11 دی 91 8:56
اي خداااااا چه ناز شده اين پسرمون،ان شاالله كه زير سايه مامان كيانوش و بابا محمدش هزار سال بمونه و همينجوري هي ناز تر بشههههههه





مرسی سودابه جون
مامان نوژاجونی
13 دی 91 0:11
وای فدای قیافه ات بشم لحظه شماری میکنم روی ماهتو ببینم