سروشسروش، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بزرگ شدن پسرمان

چهار سالگی

1395/7/4 2:13
145 بازدید
اشتراک گذاری

سروش جون دیگه از ماه به ماه توضیح دادن در اومدی و باید راجب سال حرف بزنیم الان که دارم اینو مینویسم چهار سالت تمام شده و طبق معمول تولد با پسر عمه ات گرفتی و

ماشالا خیلی بامزه شدی و حرف های جالبی میزنی 

غافلکیرت کنم و فکری به سرم اومد و میخوام سورپرایزت کنم و ...

از من میپرسی ناخن چطوری رشد میکنه 

یا برات کادو دادم هی میپرسی اینو کی خریدین وقتی من 

دیگه برات بگم که بهار امسال نیز جند باری شمال رفتیم و یکبار گلپایگان 

در خرداد 95 کلاس زبان نوشتمت و متاسفانه خیلی همکاری نکردی 

تابستان نیر چند باری شمال رفتیم و اولین تجربه شنا در استخر را هم به دست اوردی در تابستان نیز یک کلاس سفال رفتی و متاسفانه بدون حضور من نماندی دوست صمیمیت در این دوران ارین بود که هی برنامه میزاشتیم و ساغتها با هم ماشین بازی میکردین 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)