سروشسروش، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

بزرگ شدن پسرمان

اولین مروارید

1392/2/23 2:27
132 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم در روز 21 اردیبهشت متوجه سرزدن دو دندان پایینت شدم مبارکت باشه ایشالا باهاشون غذا های خوشمزه بخوری  البته فکر کنم چند روزی زمان ببره تا کاملا بیرون بیاد و مشخص شه.

سروشم خیلی شیطون شدی ماشالا باید مدام حواسم بهت باشه یه چند روزی میشه که کار با روروئکت رو یاد گرفتی البته من خیلی دیر گذاشتمت به توصیه دکترت .

از اتفاقاتی که تا الان برات افتاده بگم یه دوبار از رو تخت افتادی و یه دوباری هم وقتی نشسته بودی افتادی خدا ایشالا همیشه ازت محافظت کنه . دوست داری همش جیغ بزنی اگه صدایی بلند باشه تو جیغ میزنی که بگی منم هستم .

میخوام برات اگه بشه یه کیک شکل دندان سفارش بدیم و آش هم درست کنم عکساشو میزارم

سروشم در آخر فقط میگم واقعاً دلم برای این روزهات تنگ میشه چند ماهه پیش دوست داشتم زودتر بزرگ شی اما حالا دوست دارم زمان وایسه چون خیلی باحالی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان نوژاجوني
23 اردیبهشت 92 10:22
مبارك باشه عسلم .ايشاله هر روز شاهد پيشرفتهاي جديدش باشي كيانوش عزيزم.حتما جشن دندوني براش بگير منتظر عكساشم هستم ببوسش